Vanliga frågor
1
Har Gimmes någon fysisk butik?
I dag finns vi endast på nätet. Vi är en marknadsplats på nätet och samarbetar med flera olika leverantörer som säljer sina produkter på vår hemsida.
2
Har ni något eget lager?
Nej, Gimmes har inget eget lager. Allt skickas direkt från leverantören direkt hem till dig. I dag har vi leverantörer i EU och Kina.
3
Vad händer om en leverantör går i konkurs?
Om en leverantör som ska skicka en produkt till dig går i konkurs så kommer vi att återbetala dig för produkten.
4
Vad har Gimmes för betalalternativ?
Just nu kan du enbart betala genom kortbetalning. Vi arbetar aktivt för att erbjuda fler alternativ för dig.
5
Vad har Gimmes för fraktkostnad?
Fraktkostnaden varierar beroende på leverantör. I kundvagnen kan du se vad din vara har för fraktkostnad.
6
Var hittar jag min beställningsbekräftelse?
Beställningsbekräftelsen skickas direkt efter ditt köp till den e-postadress du anav vid beställningen.
7
Skickas mitt paket spårbart?
​Ditt paket kan skickas både med eller utan spårningsnummer. Det beror på vilken produkt du beställt och vilken leverantör som skickar ditt paket. Om paketet skickas spårbart får du information om det via mail så fort det lämnat lagret.